WE ARE BLOGGERS UNITED

Sunday, February 28, 2010

Awek Pakai Baju Jarang !

Aku selalu nampak perempuan yang bertelekung (semasa solat) tetapi di dalamnya diorang pakai bra dengan panties je. Sudahlah kain telekung itu jarang, kamu pula pakai bra dan panties jer kat dalam tu... segala macam warna pakaian dalam jelas dilihat dari pandangan mata kasar.

Akibat khuatir dengan pakaian yang kotor, perempuan selalunya akan buka kain (tak pakai kain)  semasa solat.  Tapi, bila pakai telekung tu tak perasan ke kain itu jarang dan boleh nampak panties dan kulit peha dari luar? Lebih-lebih lagi bila waktu korang sujud, memang terang lagi bersuluh lah warna kulit dan pakaian dalam wanita korang tu. 

Ada yang dah terbiasa buat benda ni, takkan tak perasan langsung kot ? Aku ni kurang dari segi agama, jadi aku tak tahu apa hukumnya kalau orang buat macam tu. Sekurang-kurangnya kalau nak buat macam tu pun, pilihlah kain telekung yang tidak jarang. Jadi takdelah nampak benda-benda sulit macam tu. Sebab kita kan nak menghadap tuhan mestilah elok-elok. Ok? Chow. 

P/s : Ada orang kata pesan kat aku, kalau kita amik gambar posing cute-cute pakai telekung lepas tu sebarkan kat orang (friendster,myspace,facebook) , tu berdosa dan tak baik.Yeke?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork