Thursday, May 13, 2010

Tutorial Unlock Kereta Bila Kunci Tertinggal Kat Dalam Kereta.


Adik-adik, jangan buat aksi ni di rumah ye.


Jolokan demi jolokan ku buat terhadap beliau....

Uh ah uh ah...dengan berpeluh-peluhnya, akuhirnya aku berjaya...

Haritu aku kena penyakit pelupa tau. Purse, buku-buku mengajar , laptop olivia dan kunci kereta semua tertinggal dalam kereta...paling best sekali aku lock kereta dan gaya paling cunnya aku pun hempaslah pintu kereta tu. 

Aku agak menggelabah , tapi lega sikit bila tengok tingkap terbuka seluas 5mm...Aku pun dengan bijak nya ambil dawai sambung panjang-panjang dan jolok ikut tingkap seluas 5mm tu untuk capai kunci kereta yang ada dekat tempat duduk bahagian depan tuh...Aku berpeluh sakan, tapi tak dapat gak capai kunci tu!

Lepas tu apa lagi ... aku pun bergegas masuk ke bilik. Perlukan bantuan dari youtube! Hasil dari tutorial membuka pintu kereta yang berkunci dari youtube, aku pun akhirnya berjaya membuka pintu kereta aku pakai hanger aka penyangkut baju tuh...So, trimas la youtube! 

Tengah berkira-kira lepas ni nak godam kereta sape pulak.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork