Sunday, July 25, 2010

Teks Ucapan Perhimpunan Sekolah.

 Mendebarkan sampai sebut ribbit je ke? Oh Tidak...!

Hahaha, aku cuma harap ucapan aku kat perhimpunan esok berjalan lancar. Harap semuanya dipermudahkan, harap takde ape yang memalukan. Hahahah kalau tersilap pasrah je la sebab aku kan baru nak belajar kan. Wiit wiiit ! Pakai kebaya merah esok, aku tak kire !!

Wahahaha siap aku upload lagi teks ni kat SCRIBD. So, sesiapa yang nak rujuk esok lusa tulat kalau aku dah takde...leh laaa hehee. Jangan lupe letak citation ye. Hehehe. Cayok, untuk aku esok ! Hoyeh .
Teks Perhimpunan Rasmi Sekolah - Nurul Aina Zakaria                                                              
Peace !



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork