WE ARE BLOGGERS UNITED

Sunday, July 25, 2010

Suami Isteri Tak Tahan Gersang.

Suami bagi alasan gersang cari perempuan lain sebab bini kerja jauh? Adakah ini adil...??
Ini yang aku tak suka ni !! Huaaa, kalau aku ade suami sok , aku taknak la kerja jauh-jauh dari suami. Aku taknak gak kalau suami aku jauh jauh dari aku. Sebab dah banyak kes, suami cari perempuan lain tok lepas nafsu, alasannya? Sebab tak tahan, bini jauh ! 

Tapi ade benda yang lebih mengejutkan kat sini, okay...jeng jeng...sebab benda ni pun berlaku kat...Kalangan cikgu cikgu sendiri ! Oh no, aku pun tak percaya ni. Tapi ini real punya, berlaku di depan mata kawan aku laa. Bukan aku.Alkisahnya macam ni, : 

Si Lily ni cikgu praktikal kat sekolah, kat sekolah tu kira banyak la cikgu-cikgu veteran yang lain. Ade sorang cikgu veteran ni dia cuba ngorat Lily. Lily ni tak tahu plak yang si cikgu veteran ni dah kahwin. Bila dah mesej-mesej barulah Si Lily tahu...Yang paling mengejutkan, si cikgu veteran ni cakap macam ni pulak kat Lily : I dah tak tahan laa, bini I kerja jauh...I kene cari perempuan gak kat sini untuk lepaskan rasa ni... Penyudahnya, Si Lily pun tak layan la si cikgu veteran yang gila ni...

Tengok tu, kisah benar kot ! Aku yang dengar cerita ni, jadi tak percaya la plak...seorang cikgu, patutnya jadilah contoh untuk semua orang...Nak didik murid-murid untuk jadi manusia, sedangkan cikgu sendiri mcam setan. Apekes...insaflah weh...

P/s : Kepada cikgu veteran, aku doakan ko insaf, dan pulanglah ke pangkal jalan dan kuatkan iman. Jangan sebab sorang cikgu cam ko, semua nama cikgu cikgu terpalit plak tahi...Chow !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork