WE ARE BLOGGERS UNITED

Saturday, September 04, 2010

Berita Tergempar : Kereta Lisa Surihani Kena Pecah !!! Kes Pecah Kereta Di Bulan Ramadhan !

Kereta Lisa Surihani kena pecah ?? Yeke ? Sungguh ku tak sangka ! Kes pecah rumah berlaku jugak kat kawasan rumah aku waktu bulan ramadhan ni ! Kali ini kereta bini abang aku plak yang jadik mangsa...dulu masa kereta kancil abang aku, sekarang kereta bini dia la plakkk ! 

Kitorang langsung tak dengar kereta kena pecah ke ape, tak tahu lah sama ada kereta kena pecah waktu orang sibuk semayang terawih ke, waktu hujan ke, or waktu orang tengah diulit mimpi...Ahh! Budak-budak zaman sekarang ni tak bertamadun langsung ! Dahla tak nak puasa, boleh plak buat kerja pecah rumah pecah kereta ni ! I hate youuu


Ini bukan kereta lisa surihani, tapi kereta kakak ipar aku laa...

Kes pecah kereta : Gambar kereta bini abang aku kena pecah...

Cermin kereta pecah berderai...


Radio jenama Kenwood kena curi...


Serpihan kaca berderai...




Tiada jejak ditinggalkan...


Muka bengang mak aku...dan abalong aku...


Abalong aku tension...


Mak aku marah gila dekat penjenayah tu...


Kereta kancil kena pecah...


Pandangan sisi cermin yang dipecahkan...


Serpihan kaca lagi..


Tajam menusuk kalbu...


Sanggup ko pecahkan cermin keta ni? Sapa nak bayar, sapa nak ganti cermin keta ??


Tinted cermin kereta yang dah pecah...


Seat kereta kancil yang dipenuhi cermin kereta pecah..


Radio Kenwood hilang dicuri...


Nasib kereta malang  tak dapat beraya...ish ish


Kesian abang aku, dah la nak raya ni...isk isk isk...Ya Allah, kau berikanlah seburuk-buruk balasan kepada orang yang melakukan kerja pecah kereta ni. Kau tunjukkanlah kekuasaanmu, berikan lah dia pengajaran supaya dia tak buat perkara yang lebih teruk dari pecah kereta ni...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork