WE ARE BLOGGERS UNITED

Friday, March 16, 2012

Kajian Tindakan Token Ekonomi.

Weeehuuu gembira gembira ni. Akhirnya berjaya gak thesis aku ni dijilidkan. Sekarang tunggu masa nak agih agihkan kepada insan insan yang bertuah je.

Kelakar betul lah memori nak menghasilkan sebuah kajian tindakan ni. Macam macam aku dah rasa , nyampah perit semua ada. Tapi penat lelah tu berbaloi bila diberi penghargaan masa Seminar hari tu dan juga bila thesis dah siap dibukukan dengan cermatnya ; )

5 jilid kajian tindakan kena bagi pada (diri sendiri, penyelia, jabatan, ipgm, library)

tajuk hangat thesis aku : mengurangkan tingkah laku negatif murid bermasalah emosi dalam aktiviti pengajaran dan pembelajaran menggunakan kaedah token ekonomi ;)

first time terbitkan buku sendiri .. heheh teruja dan ghairah ok !
happy mood ; ) cayalah !









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork