WE ARE BLOGGERS UNITED

Sunday, December 05, 2010

Keropok Lekor Losong Kak Yah di Kampung Losong Hj. Su.



Salam !



Korang tau tak mana asalnya keropok lekor losong ni ? Keropok Lekor Losong ni memang terkenal di serata Malaysia. Tapi jenama keropok lekor losong yang paling hangat kat Kuala Terengganu ni adalah keropok losong Kak yah ! 


Haaa... ini dia asal nya !


Jom ikot aku dan tengok macamana diorang ni menjual keropok lekor losong kat sini...hehehe..pengalaman ku pergi ke tempat Keropok Lekor Losong dijual...




 Kak Yah Keropok Losong , di T'lekor Warehouse

 cara membungkus keropok lekor

bungkusan keropok lekor yangpanas baru masak

 keropok rangup dan sos pemcicah pun ade...


P/s : Kalau kat Kl...keropok lekor tak meriah sangat. Kalau kat terengganu ni..pergh ! Macam pesta keropok lekor aku tengok. Hehehe...papehal pun diorang punye keropok lekor losong kat sini memang sodap ! 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork