WE ARE BLOGGERS UNITED

Sunday, January 02, 2011

Cara Masak Chicken Chop.

Salam !


Nak tau tak cara buat Chicken Chop sedap, murah, mudah dan paling pantas di dunia ? Hihihi...senang je nak buat. Kalau rasa nak makan western, tak payah susah susah makan kat luar. Buat je sendiri kat rumah...makan Chicken Chop kat luar harga dah cecah RM15 - 20 sepinggan. Ceh.


Cara mudah masak Chicken Chop yang senang dan sodap.
RM 4.00 jer ni, murah kan harga Chicken Chop ni ?
Jom pergi dapur neon !

1. Beli Marybrand Chicken Chop , Ayamadu. Satu packet berharga RM 4.00 jer.
Potongan ayamnya besar, sedap, dan puas di makan.


2. Goreng ayam Chicken Chop Ayamadu tu...


3. Chicken Chop siap digoreng.


4. Tumbuk lada untuk dimasukkan ke dalam kuah blackpepper.


5. Bancuh serbuk blackpepper dengan air, boleh cari kat pasaraya terdekat.
Kacau sampai likat dan masukkan lada yang korang tummbuk tadi.


6. Kuah blackpepper dah siap.


7. Goreng french fries.


8. French fries, kuah balck


Chicken Chop siap !


Yummy = )






Feeling Lucky?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork