Sunday, March 06, 2011

Lebam Digigit Jin Tidur Lepas Asar !

Salam !


Tulah, ustaz dah pesan jangan tidur lepas asar ye adik adik sekalian ! Dalam entri Keburukan Tidur Lepas Asar : Lebam Di Gigit Jin pun aku ade pesan kat korang aku nak kurangkan tidur lepas asar ni kan...


 


Tapi tulah, manusia ni lemah. Kalau dah tahap ngan tuk gila babas tu...memang terlelap gak la ! Dua tiga hari lepas terkejut tengok peha sendiri...pergh siap dapat love bite 4 bijik lagi. Lebam lebam siot ! Sah la kena gigit dengan jin sebab aku memang takde langgar apa apa sampai lebam nih. Huaggaga...

Nak tengok gambar gambar kesan lebam di gigit jin kat badan aku ? 

Alaaa...segan la plak aku nak tunjuk kan...korang try laa tengok. Agak agak dapat love bite free of charge =) Pfftt !
Buat pengetahuan korang, kalau korang lelaki takdelah kesan lebam di gigit jin ni. Selalunya jin ni suka gigit perempuan jer...so kalau korang dah selalu lebam lebam tanpa tahu apa sebab nya...tanya diri sendiri balik, ada tidur masa asar  atau selepas tak ? 

Chow !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork