WE ARE BLOGGERS UNITED

Saturday, March 26, 2011

Pisang Emas Paling Besar !

Salam!

Korang pernah tengok pisang emas saiz besar tak ? Ini dia aku nak tunjuk gambar pisang mas yang paling besar aku pernah jumpa sepanjang aku hidup ni. Har har har...sedap wo..aku suka makan pisang ! So amacam dengan korang ? Ada pengalaman makan pisang lebih besar dari yang ini ?

beza pisang emas (besar) dengan pisang embun / berangan (yang kecil tu kot)


pisang emas kuning cantik...
 pisang ni kontot je tapi tebal dan gebu
 jom layan gambar pisang lagi =)
 
hah amik ko ! besar tak pisang ni ?
yummy !!
jom makan pisang = )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork