Tuesday, April 19, 2011

Baju Sukan & Maskot !

Salam !

Uuu...first and foremost ! Aku suka sangat dengan baju baru khas untuk Program Pendidikan Khas Integrasi sekolah aku. Hehehe...khas untukmu wahai murid murid khas di SJK C Sam Yoke...! Program khas baru je bukak, murid murid dah merasa pakai baju sukan baru. Warnanya sangat menarik, hijau muda pucuk pisang lalalaa !

baju sukan PPKI SJK C Sam Yoke !

dengan penuh bangga nya... kami ahli SJK (C) Sam Yoke !!
baca lagi...


Sempena Hari Kejohanan Olahraga Pendidikan Khas esok, unit PPKI sekolah aku akan menghantar kontinjen perbarisan ... siapa yang latih perbarisan tu ? Eceh eceh mestilah aku dengan kawan aku...hehehe..dilatih oleh cikgu neo and cikgu aishah...uuuu...Kami berharap esok, murid murid dapat melakukan perbarisan dengan cun dan mantap sekali, walaupun mereka budak budak khas...Uuuu !

nak dapatkan cop logo sekolah ni punyalah berkira nak buat...
haha takde bajet tau !

cegu neo akan memakai baju sukan ni esok ! wahh tak sabarnya !

anak anak murid esok dah boleh pakai baju baru...
gedik la korang semua esok hehehe

nak tengok anak murid aku pakai maskot kotak ni ? nantikan esok...

 perbarisan esok akan bertema kan robotik !

robot bombastik !! nantikan semuanya esok hari !

Esok pagi warga PPKI SJK C Sam Yoke tak akan pergi ke sekolah ye...kami akan berkampung di Stadium Mini Sri Permaisuri untuk memeriahkan lagi Hari Kejohanan Olahraga Pendidikan Khas. So cikgu cikgu pendidikan khas yang terlibat nanti, jumpa yall di sana ya ! Saksikan anak anak murid berentapppp ! Assalaamm !



Feeling Lucky?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork