Monday, April 04, 2011

Bahaya Makan Mcdonalds !?

Salam !

Beb, aku tak tahu lah kalau korang pernah tengok ke tak video ni kan. Aku tengok terkejut giler kot...camne nih, hati aku ni memang berbelah bahagi la nak makan McDonald's ni kan...cis cis cis...ni real ke weh ? tell me !!
makanan McDonalds tak mereput ???! setelah disimpan 4 tahun
baca lagi...

Video makanan Mcdonalds tak mereput !

bahaya makan mcdonalds ???

Korang tengok video ni dengan teliti ok. Perempuan tu simpan burger, fries McDonalds yang tak dimakan lagi  selama 4 tahun. Setiap makanan tu kan mesti mereput kan ? Tapi supriseee ! Burger dan fries Mcdonalds tak mereput pun weh ! Gila aaa macam mana kalau benda yang kita makan tu tak mereput dalam perut ni. Apa yang jadi agaknya weh ? scary wehhh !


Feeling Lucky?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork