Tuesday, April 19, 2011

Stadium Mini Sri Permaisuri !

Salam !

Yall, pagi ni semua warga sekolah unit PPKI (Program Pendidikan Khas Integrasi) zon Wilayah Persekutuan akan berkumpul yo ! Di mana ? Ya...di Stadium Mini Sri Permaisuri ! Ada apa ya ? Ada Hari Kejohanan Olahraga Pendidikan Khas laaa ! Takkan itu pun yall tak tahu ! Hahaha...

Stadium Mini Sri Permaisuri.
baca lagi...

Stadium Mini Sri Permaisuri.


Stadium Mini Sri Permaisuri.

Stadium Mini Sri Permaisuri.

Korang baca blog aku tetiap hari ni mesti tertanya ek...PPKI tu apa ? Apa yang spesel sangat budak budak aku ni ? Anyway...secara ringkasnya, hari ni semua murid murid pendidikan khas akan berentap, bersukan di Mini Stadium Sri Permaisuri. Its gonna be crowd yall...murid murid pendidikan khas tu...kita akan saksikan siapa yang paling berbakat yall !

Camne nak pergi Mini Stadium Sri Permaisuri ? Jom aku bagi direction kat yall ! Sape yang berminat nak datang tengok, moh lerr ! Jangan luper tegur aku kat sana..aku akan pakai baju hijauuuuu bersama kontinjen murid khas aku yang juga akan memakai baju hijauuu !

Mini stadium ni terletak di sebelah Sekolah Menengah Kebangsaaan Sri Permaisuri. Jadi kalau korang dah nampak sekolah tu, korang belok je masuk belah kiri...ada jalan menuju ke Mini Stadium Sri Permaisuri tuh = ) Cuba tengok peta di bawah ...
 Ini alamatnya : Mini Stadium Sri Permaisuri 
Mini Stadium Sri Permaisuri. BANDAR SRI PERMAISURI JALAM SRI PERMAISURI. CHERAS. Kuala Lumpur. 56000.

Feeling Lucky?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork