WE ARE BLOGGERS UNITED

Saturday, June 18, 2011

Anak Arnab Baru Lahir.

Salam, semalam setibanya saya di rumah ayu, saya terkejut melihat anak anak arnab yang baru lahir. Tak pernah tengok bayi arnab wooh ! Nampak macam anak babi pun ada jugak...tapi yang penting anak arnab tu memang comel dan masih tak buka mata !

 anak arnab baru lahir...

3 ekor bayi arnab...

sempat lagi nak pegang dan bergambar..teruja ni...

close up anak arnab yang baru lahir nih...umur sehari.

hanya seekor anak arnab yang tak berdaya..
haha..mau je saya telan anak arnab yang cute nih =P

Amacam...comel tak arnab tu ? Korang ada arnab gak ke ?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork