WE ARE BLOGGERS UNITED

Friday, August 19, 2011

Wajah wajah gembira.

Ok sayang sayang, siow haha ! (senyum lebar lebar) Gambar diambil masa waktu nak balik dah ni, luang masa dengan aktiviti main puzzle sekejap...Haih, cikgu cikgi dah lemau dah...puasa lah katakan =)

 kalau nak suruh budak budak cina senyum..korang cakaplah camni : siow haha ! lepas tu camnilah hasil yang korang akan dapat..senyum lebar gitu...

David Kok
 
Felicia Liew

Jie Ying !

besarnya gigi felicia ni ! hihihi

Owh, anyway..kalau kamu perasan, saya memang susah sangat nak ambil gambar anak anak murid ni..sebab memang kanak-kanak autisme ni attention dia beberapa saat je. Pandang kamera pun satu dua saat je, bila saya snap..muka dah beralih ke tempat lain =) Ayoo...





So cute doesn't it ? Wajah wajah gembira..yang menyejukkan hati !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork