Tuesday, September 13, 2011

Suasana di PPKI =)

Salam !
 
Selamat pagi semuaa ! hehe...dua tiga hari ini jalan raya tak sesak macam slealu lah..sebab minggu ni kan ada exam UPSR...sekolahs aya pun suasana aman je...sebab anak-anak murid pendidikan khas cuti wooo...tapi cikgu PPKI tetap kena datang sekolah jugak =)
 
Sepanjang minggu UPSR ni, kami buat aktiviti mengemas kelas dan pejabat...menghias mana yang patut. Cikgu dah berkurang seorang..sebab cikgu lau dah beranak. Jadi yang tinggal hanya 4 orang guru dan seorang PPM sahaja =) Cepatlah dapat guru ganti niii !




Mood : rindunye !! arghh hehehe...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork