WE ARE BLOGGERS UNITED

Thursday, November 15, 2012

Harga Cat & Ketuk Kereta Viva : Repair Kereta !

Salam.

amacam acamam kenal tak kereta viva midnight blue siapa ni ?? siapa punyaaa 
saya punyaaa neo punya ! haih mcm baru beli pulak.


Teruja saya dibuatnya. Maklumlah nak repair kereta viva kesayangan saya ni...ada beberapa kerosakan yang perlu dibaiki..antaranya :

# Ingat tak mula mula sekali hadiah calar yang kereta saya dapat ? Hahahaha...bukan salah saya...tapi saya pasrah je. Baca entri ni :) http://www.silampuneon.com/2010/11/kereta-viva-elite-midnight-blue-neon.html
# Dulu kan kes saya langgar istana pasir sampai saya eksiden tu..habis skirting kereta saya rosak. Baca entri ni :) http://www.silampuneon.com/2012/10/kereta-saya-eksiden.html

kerosakan minor je huhuhuhu


Nampaknya dua dua kes berlaku dalam tahun yang berbeza tapi masih saya catat di blog...nampak sangat blogger tegar kan ! :) feewwit.

Akhirnya setelah dirunding..harga membetulkan sebuah pintu dan skirting depan kereta viva tu...harganya RM450...boleh la tu. mahal ke murah ke itupun saya dah cukup bersyukur dah..sebab dah cantik orang ni buat...saya puas hati...

Ni belum dapat ambil kereta lagi sebab belum siap...ni saya jenguk kawasan je hahaha :) ok semuaa salam sayang assalamualaikum !

tension org ni saya asyik amik gambar je hehehe

 cantik kan !!!

saya sukaaa !

hari ini saya nak pergi ambil kereta viva saya :) yepreeeeee
babai assalamualaikum !



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork