Friday, March 01, 2013

Rakam Suara & Syok Sendiri !

Salam,

Dah tidur ke semua ? Malam ni saya nak jadi burung hantu la.. kalau boleh nak terbang kat tingkap bilik korang semua kacau korang tidur...anyway saya nak citer sikit ni. hahaha

Malam ni semua katak lari berganti ganti duduk bawah tempurung sebab saya duk menyanyi lagu cina dari tadi ~ Hahaha.

Macam biasa perkara yang akan memuntahdarahkan diri sendiri...saya syok sendiri dok record suara sendiri nyanyi lagu cina. 

Lepas tu saya playback.

Ya Allah.





Rasa macam siput sedut yang nak terberak tapi cuba nyanyi lagu justin bieber ! Saya rasa macam nak tergolek terjelepuk dengar suara saya sendiri. Nak termuntah kaler ungu berulat ulat !

"Rabak giler suara aku"

Mesti pengsan kalau orang lain dengar. Nasib baik saya duk syok sendiri je. Hahaha...sape cari pasal dengan saya saya nak hantar santau pakai lagu recording saya ni. Padan muke korang. Mesti demam kentut berdarah berbulan bulan =P


The road to their own path




我知道對你來說 這世界有一點複雜
我知道你肯付出 卻不懂該如何表達
我知道你不喜歡 成人世界的偽裝
我知道關於未來 你有自己的想法
天地萬物都有存在這世上的意義
沒有一個人有放棄的權利

我會牽著你的手 但是路要自己走
面對選擇的時候 聽聽心底寧靜的角落
有一天我會放手 因為路要自己走
失去方向的時候 記得抬頭仰望 清澈的天空

Lù yào zìjǐ zǒu

Wǒ zhīdào duì nǐ lái shuō zhè shìjiè yǒu yīdiǎn fùzá
Wǒ zhīdào nǐ kěn fùchū què bù dǒng gāi rúhé biǎodá
Wǒ zhīdào nǐ bù xǐhuan chéngrén shìjiè de wèizhuāng
Wǒ zhīdào guānyú wèilái nǐ yǒu zìjǐ de xiǎngfǎ
Tiāndì wànwù dōu yǒu cúnzài zhè shìshàng de yìyì
Méiyǒu yīgè rén yǒu fàngqì de quánlì

Wǒ huì qiānzhe nǐ de shǒu dànshì lù yào zìjǐ zǒu
Miàn duì xuǎnzé de shíhou tīng tīng xīndǐ níngjìng de jiǎoluò


Yǒu yītiān wǒ huì fàngshǒu yīnwèi lù yào zìjǐ zǒu
Shīqù fāngxiàng de shíhou jìde táitóu yǎngwàng qīngchè de tiānkōng






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork